Het herstel - pagina 2

 

Motorkap van de 2.3-16 afhalen en plaatsen op de 2.0

 

 Toen de motorkap bekeken van de 2.3-16. Er was een stuk minder ruimte om bij de bekabeling van de ruitensproeiers te komen. Dus dat zagen we niet zo zitten. Dankzij Kristof de bekabeling aangepast voor de ruitensproeiers. Dat viel achteraf eigen best wel mee. Je moet het maar weten. Helaas wel een boutje wat zo ver vastgeroest zat, dat het nagenoeg niet los wilde. Kostte een berg tijd, maar uiteindelijk de 2.3-16 zonder kap.

 

De motorkap was vrij snel op de 2.0 gezet. Maar omdat deze auto toch wel een klap had gehad aan de voorkant, ging de motorkap niet dicht. Een drietal centimeter was de plaat naar binnengebogen en tevens ruim 1 cm naar boven gekomen. Dat was dus met vereende krachten het simpele buig en trekwerk. De motorkap ging dicht en sluit echt heel mooi af. Super ;-)

De matten uit de auto/koffer gehaald en flink met de stofzuiger bezig geweest.

Een aantal weken later zijn de nieuwe lampen voor in de auto gemonteerd, nadat het rechtervoorspatbord was vernieuwd.

[VORIGE]   [LIJST]   [VOLGENDE]